Kemajuan Teknologi Banyak Membantu Industri Walet

Tahukah anda apa kegunaan mesin-mesin ini?
Kenapa pokdin membelanjakan hampir RM150,000 dalam penyelidikan dan masa untuk mengadakan mesin-mesin ini.
1.Mobile Inkubator - fungsi memindah telur telur secara normal dengan kekalkan kesuburan pembiakan anak anak walet.- kepesiti 500biji telur muda belum matang.
2.IInkubator x.- adalah mesin pemansa/pengeram yg berfungsi melancarkan process penetasan secara kestabilan sempurna - kapesiti 5000telur /max.
3.Mesin Hatcher.- berfungsi membantu process penetasan secara sempurna dan anak anak burung baru lahir akan menyesuaikan diri dengan keadaan persekitaran.dan mudah aktif.
4.Mesin Pemakanan (auto feeder)..bertujuan memberi makan pada burung walet dalam RBW. membantu process pembesaran dan mudah menambahkan sarang dalam tembahan populasi.dalam RBW.Mesin ini dilengkapi dengan sistem suara dan "hopper " diprogramkan pada masa tertentu.
Untuk kerjayaan dan keyakinan anda dalam industri kenapa anda tk berusaha seperti kami....lebih menyakinkan .kerjyaan ,anda sudah melabur ribuan RMMM...kenapa tak terus berusaha.jangan cepat menyerah kalah dan berserah pada takdir. Insallah tuhan membantu kita jika kita sentiasa berusaha.
1tahun -- pokdin target 10kilo ke 20 kilo kerjyaan pada tahun ke2.Bagaimana"...berusaha.

Hubungi Kami:011-14480600 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments