Kos Murah , Mudah , Cepat ,Kemas, Selesa - Rumah Burung Walet

Ruangan Burung Masuk

Ruangan Pembiakan 


Mesin Kabus 
Hari ini pakdin terima panggilan dari seorang usahawan yg ber?..kos bagaimana yg paling Kos Murah , Mudah , Cepat ,Kemas, Selesa - Bagi Pembinaan Rumah Burung Walet - Saya berminat dan ingin menjadi usahawan walet pakdin .
Sepemgalaman pakdin 30tahun dalam bidang binaan .yg di gabungkan dalam pembinaan sesebuah rumah burung . Kos yg paling murah adalah dengan pengunaan perencah besi binaan . sama ada baru atau lama ..yg penting kukuh dan bertahan lama .seperti gambar diatas.
Size rumah ini 20' lebar x 30' panjang dan 35' tinggi .Dalaman nya menggunakan perencah 4tingkat.sahaja. Mudah cepat murah kemas ,tahan lama dan selesa .Hasilnya sudah terbukti burung telah tidur sekarang . Pengusaha tidak berhutang - hasilnya dapat bersih- hanya pembinaan dalamannya dilakukan olih seorang pekerja sahaja. Menjimatkan...carilah bangunan yg terbiar atau kosong. Buat pajakan atau pembelian. anda mempu membina sebuah rumah burung dgn kos yg murah .Selamat mencuba- utk yg berminat bolih email atau berbincang.
Hubungi Kami:011-14480600/ 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments