KEGAGALAN PROJEK RUMAH BURUNG .SALAH SIAPA ?

Rumah Besar..Tempat Menarik ?. Kawasan Lapang ?. Semua Langkap ?. 

Musuh Utama Kah Yang Menghuni /Menganggu Rumah Burung ?

Pernahkah anda terpikir dalam rumah burung yang gelap seperti rumah usang ada juga penghuni yang tidak diundang menghuni rumah burung anda ?. Berteduh ?.Berkeluarga ?. Kini katanya rumah aku..kenapa engkau menganggu..Cuba pikirkan..secara halus kebenaran kata pakdin. Ber?lah pada para ustaz.

Kegagalan sistem audio dan suara .perlu diberi perhatian.

Kegagalan sistem penyejukan dan kelembapan dalaman rumah. Bagaimana perlu di atasi ?.

Apa yg salah pada sisitem ini.?.Jika dibiarkan dalam rumah gelap pasti ianya nampak seperti mata burung hantu. Bagaimana atasinya  ?.
KEGAGALAN PROJEK RUMAH BURUNG .SALAH SIAPA ?
Ribuan ringgit dilaburkan dalam industri rumah burung walet. - usahawan walet individu/agensi kerajaan/syarikat/ Koperasi dan lll. semunya yg ingin menceburi industri ini yg memang menguntungkan. Cepat melabur kerana tenpengaruh, megorak langkah sbg pelaburan jangka panjang.Namum ramai yg tidak terpikir mendalami ilmu dan mehayati secara terperinci. Lantas berlakulah kergagalan yg ketara pada gulangan ini. Salah siapa ?. Merugikan duit siapa ?.Belaku lah projek gajah putih ..beginilah fenomina sekarang. Yang berkuasa dan berpengaruh dapat peruntukan .asalkan projek dapat dijayakan. 
Sebenarnya kerjayaan usahawan kecil pada pelaburan yg kecil adalah kerana ketelitian dan pengurusan yg sempurna dengan ilmu yg sentiasa dipelajari sebagai menambahbaikkan kearah kerjayaan. Cuba anda tenung /baca setiap gambar yg terpapar diatas ?...pikirkanlah. sejauh mana kefahaman anda sebagai usahawan walet...cuba atasi. Bertanyalah?..kegagalan rumah burung itu sebagai ujian peringkat biasa. Cuba mendalamai cara mengatasinya ?. anda mampu lakukan .insallah.//..berusaha kearah kerjayaan.
Hasil yg lumayan impian setiap usahawan walet

Hubungi Kami:011-14480600/ 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments