Agro bazza Malaysia di Shanghai China 2015 - Koperasi Mana Bakal menjadi perintis

Agro bazza di Singapore. 2014- FAMA
 Bandaraya Shanghai .25juta peduduk. China..Khabarnya 2015 Agrobazza bakal dibuka dan diusahakan oleh Suruhanjaya Koperasi Malaysia  ..Koperasi Apa ?. Groombig ke ?..

 Bandaraya Shanghai .18juta peduduk. China..Khabarnya 2015 Agrobazza bakal dibuka dan diusahakan oleh Fama. Malaysia Syarikat yang dianugerah menjadi tanda ?. ..
2015 MALAYSIA PENGERUSI KOPERASI ASEAN.
Tahun 2015 adalah tahun. Kura-kura. Namun kekengan ekonomi sekarang tak menjejaskan usaha agensi dan usahawan yg sentiasa menanti membuka lembaran baru dlm industri pasaran produk bumiputera ke negara China. Khabar beritanya Skm sedang berusaha menganugerahkan kepada Koperasi yg berwibawa untuk pembukaan COOOP  di Shanghai pada tahun ini 2015. Harapan Pakdin moga anugerah ini diberikan kepada Koperasi Groombig Malaysia Berhad. kerana Koperasi Groombing sudah pun menpunyai 10buah cawangan di Semenanjung Malaysia .Berikan peluang ..kepada Kop.Groombig. setahu  pakdin Pengerusi Kop.Groombig biasa tinggal di China .Kini Kop.Groombig sudah punya Coop Mart di Ipoh .Insallah kita sama -sama membantu.
Pada Maha 2014 pihak Fama masih mencari usahawan untuk operasi di Hong Kong . Telah diumumkan pada Maha 2014 Aggrobazza di Hong Kong bukan akan dikendalikan oleh Pegawai -pegawai Fama . Jestru akan diberi peluang pada Syarikat............ siapa ?. Maidin / Din Borong atau lain lain?...
Tahukah anda berapa besar kuasa pengguna di ke2 bandaraya ini ?.
Tahukah anda peluang peluang yg dapat kita peroleh bersama untuk memasarkan produk kita kesana ?.....pengalaman pakdin dike2 tempat ini/ kuasa beli penguna sungguh besar.. cuma cara kita berniaga disana dan lokasi yang baik . Ke2 Bandaraya ini dengan jolokan The Citi never Sleep.. y ?.Bandaraya yang sentiasa sibuk dari jam 6pagi sehingga 1 pagi. Hidup kerja dan makan...
Tahukah anda berapa besar Pontesi Produk Sarang Burung yg dapat dipasarkan disana?. banyak faedahnya ..
Elak orang tengah...usahawan burung walet . Cepat rebut peluang.keuntung besar.
Jaminan pembayaran dan kualiti terjamin jika Aggrobazza beroperasi disana.
Banyak lagi produk produk Malaysia Bumiputera Halal akan berada di China..
Peluang keemasan. Rebutlah peluang ini.
Pasti ke dua projek perintis ini mendapat sokongan dan geran kerajaan.. Publisiti meluas diseluruh Negara China...Pastikan barangan usahawan/anda mendapat kelulusan pihak berkuasa China.
JEPUN-- SIAPA BAKAL PERINTIS ( OSAKA ?)- KAWASAN MUSLIM COMUNITI
Hubungi Kami:011-14480600/ 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments