MAHA 2014 kini telah berakhir



selamat tinggal Maha 2014


 Maha 2014 telah berakhir semalam ...apa yg menjadi kenangan pd usahawan dan pengusaha IKs adalah kepuasan berniaga selama 10 hari. ada suka dan dukanya .hanya pengusaha sahaja yg memahami nya.apa yg meraka dapat.,,,  Hari ini terpampar megah dua org usahawan yg mencatat jualan tertinggi di MAHA 2014 yg berlansung selama 10hari. Di dada akhbar dengan megahnya Madu Tualang dan Industri Pokok mencatat jualan dibawah 15ribu.
Pada pandangan pakdin apa yang nk dimegahkan sangat.semuanya rezeki dari Allah. Tahukah anda berapa jualan pakdin ?..sebagai usahawan apa yg penting buat pakdin dalam industri ini adalah rangkaian dan jaringan yg dapat kita buat dengan "client" kita. sbg contoh ..di Maha kita dapat buktikan pd pembeli kita di China yg kita dapat bekalkan sarang burung pada kuantiti yg besar. Kita dapat berkerjasama dangan usahawan "walet" yg lain yg hadir sama sbg pelawat dan jaringan kita usahawan bumiputera diujudkan.

Nak tahu berapa jualan ?...Alhamdulillah 10 kilo secara senyap dpt pakdin bekalkan pd seseorang di MAHA 2014. Dan kini di peringkat untuk mendapatkan kontrak dangan sebuah agensi bagi kontrak melahirkan usahawan burung dan produk selama 2 tahun. In Bussiness kita kena work smart....gunakan  fikiran yg sebaiknya 

Hubungi Kami: 011-14480600/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments