MAHA 2014 SEMAKIN MERIAH

PERINGKAT AKHIR PERSEDIAAN  PAKDIN DAN RAKAN RAKAN UNTUK MEMBUAT JUALAN D BOOT MAHA 2014.

UNIT PROMOSI DARI BOOT KE BOOT UNTUK MEMERIAHKAN LAGI BARANGAN USAHAWAN YG MENYERTAI MAHA SERTA MENGHIBURKAN PENGUNJUNG.
Alhamdulillah hari ini masuk hari ke 4 MAHA 2014 berlangsung di Serdang...Sambutan sungguh diluar jangkaan dan rata-rata para usahawan meraih rezeki yg baik. setahu pakdin semalam Sabtu. ada usahawan Ikan Perkasam dari Kedah  perolih jualan sehingga 4ribu  lebih dan seorang juga usahawan perkasam dari Penang memperoleh jualan kasar rm3 ribu lebih..Pengunjung mula membanjiri dari segenap pelusuk malaysia .sebab bersama cuti persekolahan. Pakdin bersyukur kerana dpt berjumpa dengan 6 orang usahawan burung walet dari pahang/johor/perak/kelantan dan kedah. Byk info yg dapat kami berbincang secara empat mata .memgenai halatuju industri ini dan pasaran semasa. Yang lebih menarik semasa pakdin berkesempatan ke boot jabatan Veterina untuk menemui Dr..yg bertugas mengenai hal mengexport sarang ke China . Secara kebetulan bertemu dengan seorang usahawanita yg bercita tinggi serta berpengalaman dalam mencuci sarang burung secara profesional. Beliau akan membuka makmal mencuci sarang yg pertama di Daerah Dengkel. ...yg bakal beroperasi Dec. 2014 ini. Sesiapa yg berminat nk mengupah mencuci sarang dalam kuantiti yg besar hubungilah pakdin segera. Kita bantu sesama kita .Moga sesama berjaya di tahun hadapan.
Yg lebih mengejutkan semasa pakdin keluar sahaja dari kemah Jbt .Veterina ..tel. berbunyi yg datangnya panggilan dari China hendakan sarang dari Malaysia untuk bekalan bulan Dec.ini..kerana hari raya cina hampir tiba.wooo ..semuanya dtg secara mendadak..apapun sama-samalah kita berdoa moga rezeki dan kejayaan thn hadapan di nikmati bersama.... InshaAllah..


Hubungi Kami: 011-14480600//012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments