Peluang Memasuki Pasaran CHINA 2015

Labur RM389j bangun Casmetc
KUMPULAN pelabur dan pemaju hartanah tempatan, Low Yat Group melabur 650 juta RMB (RM316 juta) hingga 800 juta RMB (RM389 juta) bagi membangunkan Pusat Perdagangan SME China-Asean (Casmetc) di bandar Changshu, wilayah Timur, China yang dijangka siap sepenuhnya menjelang 2015.
Pengarah Eksekutifnya, Low Gee Teong berkata, pembukaan Casmetc memberi peluang usahawan dari industri kecil dan sederhana (SME) di negara Asean termasuk Malaysiameluaskan perniagaan di negara ekonomi baru muncul itu.
Dengan luas keseluruhan 130,000 meter persegi, projek ini dibahagikan kepada tiga fasa dengan pembinaannya dimulakan tahun lalu. Fasa pertama membabitkan kos 300 juta RMB (RM146 juta) mengandungi tujuh blok dengan 213 unit kedai sudah siap sepenuhnya dan dijangka beroperasi Jun 2012.Sehingga kini, tujuh syarikat dari Malaysia antaranya pengeluar produk minyak sawit dan batik mengesahkan menyertai Casmetsc dan kami menjangkakan jumlah itu meningkat pada masa akan datang. Ini disokong langkah kerajaan tempatan Changshu yang memberikan pelepasan cukai kepada usahawan bagi menarik mereka meluaskan perniagaan di China,” katanya pada sidang media sempena siri jelajah mempromosikan Casmetc di ibu negara, semalam.     Soalan:-
1. Bagaimana anda usahawan burung walet nak menyertai peluang ini  /pasaran di China ?..... 
2.Siapa akan pasarkan barang anda disana ?.
3.Siapa akan tentukan barangan anda kesana?.
4.Jika berminat...ingin berjaya rebutlah peluang ini..
Pakdin telah sertai & mengikuti sessi penerangan dan peluang-peluang /pasaran dan telah menghantar sempel produk sarang burung (percuma). Jika anda berminat !
Hubungi Kami: 01114480600/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.
Jika anda berminat berminat .kita aturkan untuk sissi latihan dan penerangan percuma. Jangan takut... kita mulakan sebagai Vendor/Gabungan Bersama .

Comments