silingan ...sekadar Info. pada email yg belum memahami Nilainya Industri Sarang Burung Walet.

Semalam pakdin terima email dari kuching ,Serawak ber?. apa yg terkandung dalam sarang burung walet yg amat d gemari oleh kaum cina d seluruh dunia ...jawapanya  diatas...  dapatkan keterangan dlm yahoo./google atau perpustakaan.

Membuat pemilihan sarang bersih grade AAA yg terbaik adalah penentu utama harga murah mahal.

Lazimnya sarang disimpan d tempat yg selamat /bersih.dan mudah dilihat.Ciri-ciri kebersihan amat penting .Nampak menarik.

Masyarakat berbangsa cina di China telah lama menggunakan sarang burung ini sebagai makanan tambahan untuk kesihatan sekeluarga - dalam bentuk " SUP "..di campur dgn Gingseng . sejak Zaman Kesultanan Melayu Melaka .(Laksamana Ching Ho)- Nusantara . sarang diambil dari gua-gua. berserta harba -harba berasas kayu.

Resipi Asli Sup Sarang Burung "Walet".tanpa Campuran

Kaedah-kaedah untuk memastikan kandugan asli /ketulinan sarang burung yg telah dibotolkan ..sepengalaman pakdin bersama rakan niaga di China/Hong Kong.

Pernahkah Anda Lakukan Sebagini ?.... Elak penipuan / Campuran . Berbaloi Dengan Bayaran. Anda punya hak menentukan ketulinannya...sgb pengguna.

Salah Sebuah Show Room yg Pakdin Lawati Di China.

Salah Sebuah Show Room Terkenal yg Pakdin Pernah Lawati Di Hong Kong tidak jauh dari Pusat Lorong Beli Belah yg terkenal Di Mong Kok Street.  d Malaysia (spt.Petaling Street).

Hubungi Kami: 012-4370347/01114480600  Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments