Hari Koperasi Negara 2014 DI Kuala Pilah NEGARI SEMBILAN. MALAYSIA

PELANCARAN  HARI KOPERASI NEGARA. 2014 D KUALA PILAH. NEGEI SEMBILAN

 UCAPAN DI HARI PERASMIAN OLEH MENTERI  KPDNKK / SEBELUM MAJLIS PERASMIAN OLEH TIMBALAN PERDANA MENTERI .
 ANUGERAH- ANUGERAH  KOPERASI TERBAIK 2014
 SAMBUTAN SELAMA 3HARI BERLANSUNG DENGAN 60,000 PENGUNJUNG.
GERAI  KOPERASI USAHAWAN BURUNG LAYANG-LAYANG KEDAH BERHAD(KUBLLKB)...(PRODUK BERASASKAN SARANG BURUNG WALET/ PAKDIN )


YB. MENTERI KPDKK  BERKUNJUNG KE GERAI KOPERASI KUBLLKB.

PAK DIN MEMBERI   TAKLIMAT  RINGKAS  PADA TETAMU TERHORMAT (Y.B MENTERI /KETUA SUK KEMENTERIAN  DAN PEGAWAI PEGAWAI SKM) MENGENAI PRODUK KOPERASI BERASASKAN SARANG BURUNG WALET
Alamduillah bersyukur pada YANG MAHA ESA. kerana Kop.UBLLKB. pada tahun ini telah diberi peluang dan kepercayaan sekali lagi oleh pihak pengurusan SKM (Suruhanjaya Koperasi Malaysia) bagi  mengetengahkan perbagai produk berasaskan sarang burung walet. Kita amat beterima kasih kepada semua penduduk/pengunjung dari dalam Parlimen Kuala Pilah  mahupun diluar Kuala Pilah  kerana telah banyak memberi sokongan dan sambutan yg di terima sungguh di luar jangkaan dan luar biasa . Banyak juga produk-produk Kop. habis terjual dan ada juga usahawan pengusaha walet yg datang dari jauh bertemu kita disini untuk mendapatkan khidmat nasihat teknikal dan sokongan dari pihak koperasi sepanjang 3 hari berlangsung. Bagitu juga ada Koperasi-koperasi yg telah menceburi bidang ini (perusahaaan walet) ingin berkerjasama dengan pihak KUBLLKB dalam memajukan rumah burung walet mereka yg seda ada .



Kita amat bersyukur kerana semua pihak terutama kaum bumiputera kini telah mempunyai banyak kesedaran mengenai industri sarang burung walet dan banyak menyokong industri ini berdasarkan hasil jualan yg diluar jangkaan 80% pembeli bumiputera /20% kaum lain China/India. Hasil kajian pihak kami diisini  didapati perusahaaan ini boleh diperkembangkan terus dengan kita perkenalkan produk-produk berkualiti /asli .bersih dan suci moga masyarakat dapat terus menerima produk ini sebagai amalam harian untuk kesihatan seisi sekeluarga. Kematangan dan pengalaman kita dalam promosi /pemasaran itu amat berharga .kerana apa yg kita lakukan akan menjadi peneraju dlm industri ini dan bakal diteruskan oleh kaum muda bumiputera akan datang keperingkat lebih global. Pada kita (KUBLLKB). persiangan itu amat baik dengan anggapan itu sebagai satu cabaran yg sihat. Kelebihan yg ada pada kita adalah ilmu pada diri kita sendiri yg ingin terus berusaha dan terus maju tanpa mengalah dgn istillah kegagalan itu satu cabaran yg kita mengusahakan kembali. 
Warisan produk nenek moyang diperbagaikan kesesuaian sarang burung burung yg amat berkhasiat. akan menjadi teras utama dalam penghasilan produk kita.

Sekali lagi Pakdin dan pengurusan Kop.UBLLKB ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada semua pegurusan Suruhanjaya Koperasi Malaysia (Diperingkat Negeri/Kementerian) kerana berusaha memajukan Koperasi diMalaysia sebagimana teras kemajuan bangsa dan masyarakat. Kami diKUBLLKB sentiasa  berdoa moga YANG MAHA ESA dapat membalas jasa murni mereka. Moga Hari Koperasi Negara Akan Datang Lebih berdaya maju.
Pada pembaca dan pengunjung yg telah membeli produk KUBLLKB bolih hubungi kami melalui tel./email  utk mendapat perkhidmatan susulan selepas jualan .
Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments