UCAPAN SELAMAT TAHUN BAHARU CINA 2014 THN KUDA

Ucapan Selamat Tahun Baru 2014 Pada Semua Kaum Cina Di Seluruh Dunia.

Pakdin Dalam Perjalanan Ke Mana NI ?.........................

Koleksi Sarang Burung Yg Di Pamirkan Untuk Jualan Di Sebuah Kedai DI Lapangan Terbang Betaraf Antara Bangsa . Tahukah anda dimana kurangnya cara promosi ?....
Dalam 2 minggu lagi kaum Cina di serataa dunia akan merayakan Tahun Baharu . Pakdin ucapkan selamat menyambut tahun baru 2014 (Thn Kuda) Mudahan dipenjangkan umur dan murah rezki diberkati..Tahukah anda peluang sebagini lah sarang burung mendapat sambutan dan hangat dipasaran . Teringat pakdin 3x menyambut Tahun Baru di Guangzhou .dan Shanzen .China .Woooooo ....dimasa inilah jutaan rakyat China yg berada di perkampungan dan pergunungan atau serata tempat akan membanjiri bandaraya dan Bandar-Bandar akan berbelanja .tidak terkira .Mau dalam bentuk pakaian dan makanan .Mereka akan berbangga dan berbelanja tanpa kira. Contoh di Bijing Lu ...(jln Bijing) penuh sesak dari jam 9pg sampai 2 pagi. Bagaimana nak jual ?....sarang .?..pakdin rasa jika anda paham dan telah biasa .Insallah rezki .
Pada 19hb .Jan pakdin akan mengerjakan Umrah ...mencari kerberkatan diawal tahun dan sentiasa memperbaiki diri yg masih kekurangan. Insallah pembaca akan ikuti pakdin ke Tanah Suci.
Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments