MATRADE MEMBUKA PELUANG KEPADA KITA USAHAWAN SARANG BURUNG MECARI PASARAN DI SERATA DUNIA. BERUSAHALAH KITA 2014 TAHUN MENCABAR.

DDIPENTAS UTAMA BANGUNAN MATRADE .JLN DUTA .KL.

KUNJUNGAN DARI PEMBELI DARI DUBAI YG BERMINAT UNTUK BARANGAN BERASASKAN SARANG BURUNG WALET. BELIAU PENGIMPORT BERKELUARGA DARI DUBAI. MENDENGAR SESSI PENERANGAN MENDALAM PRODUK SARANG BURUNG ( KOPI /AIR /TEA)

PEMBELI TEMPATAN .DARI KELUARGA SEORANG ARTIS YG TELAH MEMBELI PRODUK SARANG BURUNG.
FOC ,,,?...telah membuka peluang kepada kita diakhir tahun 2014. Memasarkan produk sarang burung keserata dunia .Tahukah anda FOC mengadakan 2x setahun program seumpama ini !. jika berminat menyertai ditahun 2014 email pd pakdin .Pakdin sedang berusaha mengketengahkan produk sarang burung yg dianggap mendapat pasaran dan permintaan luas didalam Malaysia dan luarnegara. spt. Kopi /Teh/Kueh Sepit dan sarang mentah .Kita faham walaupun pasaran semasa sarang berada diharga stabil dan sederhana namum dengan beruasaha menjadikan produk hiliran insallah kita akan berjaya. Untuk berjaya bukan sekadar sehari berusaha namum kita perlu tabah dan sentiasa berusaha .Moga tahun 2014 akan lebih membawa cabaran ...bersama kita teguh .
Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments