Selingan ..Peperangan Telah Bermula Sehingga 5Mei 2013. Apakah Nasib Saya ?..

D Mana Saya ?..KPI Saya ?

Peperangan Bulan vs Dacing

 Peperangan sedang bermula dan rancak /hebat sekali..d Tanjung Karang .Apakah Nasib saya ..PRU13. Dimana saya ?..ada peluang atau tidak..?...mungkin  anda akan bertanya siapakah pula akan menjadi perjuang dalam Industri Burung Walet ?...apakah penggantik yang akan dilantik bakal menjadi lebih bertenaga dan hebat memperjuangkan nasib kita usahawan burung walet ?.....kita akan mengikuti siri-siri usaha yang akan dirangka oleh pengganti baru. Andaikata bapak menteri itu bulan sebelah atau penuh bagaimana kita dan dimana kita ?.....sebenarnya peperangan politik atau siapa yang memerintah itu adalah pekara biasa lumrah kata orang. Yang penting kita sebagai usahawan perlu kental dan terus berjuang kemana hala tuju kita dan menentukan kerjayaan kita . Kita sendiri yg berusaha dan mengubah diri sendiri. Berkat doa itulah kerjayaan kita. Bersyukur selagi kita waras dan diberi penghidupan. Yang penting kekalkan semangat juang tanpa patah semangat. .Insallah kita berjaya mengukir kerjayaan.
Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments