selingan menjelang PRU13.. Anak Watan Pejuang Seni. suara burung?

Apakah Mungkin Kita Bakal Punya Menteri Pertanian Baru ?
 TANJONG KARANG - Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar yang mempertahankan kerusi Parlimen Tanjong Karang pada pilihan raya umum 5 Mei ini menghadapi pertandingan tiga penjuru apabila ditentang penyanyi dangdut Herman Tino dan seorang calon Pas.
Noh, 55, yang juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor merupakan anggota Parlimen selama empat penggal bagi kerusi Tanjong Karang sejak 1995. Herman Tino, penyanyi era 80-an bertanding sebagai calon Bebas sementara calon Pas ialah Timbalan Yang Dipertua Pas Tanjong Karang, yang juga bekas guru, Mohamad Rashdi Deraman, 49.
Herman Tino atau nama sebenarnya Masrun Tamsi, 59, popular dengan lagu seperti 'Yale Yale' dan 'Pelita Dalam Kabus' mendapat pendidikan sehingga tingkatan tiga di Sek Men Keb Dato' Haron di sini.
Beliau akan menggunakan lambang bunga raya pada pilihan raya ini.Pakdin ingatkan Herman Tino nak guna lambang burung walet ?..andaikata beliau jadi menteri pertanian pasti beliau paham Irama suara burung walet.e...jika Pas atau Bebas menang bermakna penternak burung walet diTanjung Karang/Sekinchan/Kuala Selangor dan Sabak Bernam berdemo tahun lepas ada kesanya.Pejuang seni suara burung.


Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments