PERJUANGAN MASIH DITERUSKAN- RUMAH SIAPA .OOO CANTIK LOKASI.

MEMULAKAN KERJA MENBERSIH TAPAK

MERATA TAPAK

DAH NAIK TIANG .....BERAPA LAMA ?...

DAH NAIK TINGKAT PERTAMA...CEPATNYA....
 Segalanya bermula dengan kajian hampir dua tahun dan minat maka saya memberanikan diri dan berjinak - jinak untuk menceburi sebagai usahawn burung "Walet "..alhamdulillah setelah bepikir dengan resional dan mendapat restu keluarga dan isteri saya terus maju mendapat khidmat dan tunjuk ajar dair pakdin . Hari ini 60% kemajuan kerja telah menampak kerjayaan .Tak sabar-sabar saya menanti untuk merasakan bagaimana sebagai pengusaha ...saya bertekad untuk mengikuti pakdin ke Hong Kong 1hari nanti sesudah rumah burung saya siap.. seterusnya perjunagan yang jauh lagi sebagaimana kawan saya di Indonesia yang hampir 80tahun menikmati hasil sekeluarga dari perusahaan ini . Tahu kah anda mengapa pengkaji ini bertekad untuk menceburi perusahaan ini ?......pelaburan tepat sepanjang usia dan bakal kami warisi sekeluarga. Kos dan rekabentuk yang terbaru dengan sistem terkini 3 dimensi .Bagaimana..?....teknologi baru yang bakal digunapakai sebagimana di Austeralia dan Jepun untuk memikat burung sebagimana dalam rencana National Geo ...disusuli dengan Hormon pemikat yang terbaik.Apa-apa pun kita sentiasa berusaha moga allah memberkati usaha kita .
Lokasi tapak di Perok.. Kawasan Parliment Dato' Seri Nadzri .. jika Datok nak buat kursus atau pameran burung walet untuk menarik minat pengundi kami sedia membantu..
Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments