Hong Kong Lembaran 2013... Kenapa?..



 

Welcome To Hong Kong Pakdin .
PETA PULAU HONG KONG


The Peek 
PADA WAKTU SIANG

PEMANDANGAN DIWAKTU MALAM.Assal


 Assalamulaikum.. 2013 membuka lembaran baru buat kita usahawan sarang burung...pak din berlepas ke Hong Kong dan kini berada di pulau jajahan ini dan sedang mencari rangkaian pengedar alhamdulillah ....berkat doa. Pulau ini yang dahulu (jajahan British ) kini telah bebas dan benar-benar maju dan berada di bawah pemerentahan China. 

Pulau ini padat penduduknya dan ke2 banyak bangunan tinggi dan pusat kewangan dunia di Asia Tanggara. Pak din membawa sedikit sarang burung dalam perjalanan.. ingin mengetahui bagimana penguatkuasaan yang sebenarnya serta memberanikan diri mengambil risiko. Hasrat dan niat pakd in ingin tahu sebagiamana dihebohkan oleh ramai orang dikatakan kawalan begitu ketat. Dan rampasan dibuat sekiranya terdapat penyeludupan   tanpa kelulusan pihak berkuasa.... 

Rahsia !!! ...alhamdulillah...rupanya rata-rata di sini banyak kedai2..manjual sarang burung 80% kedai herba kaum Cina mempamerkan sarang burung yg telah dicuci ....harganya rahsia ?....emmm... satu galakkan pada kita untuk menerokai pasaaran luar negara. Hasrat pakdin tahun ini 2013, Koperasi akan memulakan dan  menjadi pengedar utama sarang export ke luar negara. 

Doakan kerjayaan kita....kawan2..agar kita punya pasaran yg mantap. janganlah kita mendengar kata2 sumbang dari orang tengah di negara sendiri yg berniat _ve disebaliknya. Pak din akan cuba atur serta membawa usahawan2..bumiputera pd tahun ini untuk mengadakan missi lawatan perdagangan di China dan Hong Kong. Sama -sama kita doakan kejayaan bersama. Kelak akan pak din dedahkan   ..kedai2 yg telah dilawati ..


Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments