Koperasi Kita Telah Disahkan Untuk Beroperasi..Alhamdullilah Bersyukur Pada YG MAHA ESA.


Bersyukur kita kepada Yg Maha Esa kerana KOPERASI kita telah berjaya ditubuhkan pendaftarannya secara sah. Semalam pak din pergi terima sijil penubuhan di SKM Sg.Petani dan buku undang-undang kecil koperasi.Terdahulu pak din bersyukur dan amat-amat terhutang budi semangat juang tinggi dan kerjasama semua-ahli-ahli yang hadir pada sesi mesyuarat pra -penubuhan 7/7/2012 tempoh hari. Kini berkat pengorbanan semua pihak yg bercita-cita tinggi menjayakanya. Bayangkan ada yg sanggup datang dari jauh sehingga bermalam di Hotel NAZA Gurun (1 pengorbanan yg besar). Jasa mu pasti dikenang. ...untuk semua kita Usahawan Burung. Kejayaan Langkah Pertama Kita. 2012.
 
Nampaknya perjuangan kita masih jauh.....kehadapan yg perlu diteruskan.

Hari ini pak din bagi pihak Koperasi mengalu-alukan cadangan dan pandangan pembaca / usahawan yg terlibat atau ingin terlibat dalam Industri ini walau di mana berada sekalipun (Malaysia/Indonesia/China/ MiddleEast/USA/Asia/ Europe)- plz email me the best proposal and opinion for us to achive our bussiness turget in what ever event or celeberation to go about in our future planning). I'm (as chairman on behalf of our Coperative) open hand and would be glad to share the Idea in this bussiness as a Globalization bussiness and i believed that every person have the Miracle touch that god create .
 
Maafle terpaksa berbahasa Inggeris (lintang pukang sikit hehehe) sebab melalui apa yg tersirat dlm data base blog ini banyak pembaca kita dari serata dunia. Semua cadangan dalam Email akan kita beri perhatian dan bahaskan sebagai initipati tambahan dalam mesyuarat ahli jawatankuasa pertama kelak sebagai agenda Koperasi agar bergerak dengan cemerlang. Setiap orang mempunyai pengalaman tersendiri...alhamdulillah kita sama-sama berkongsi. Apa-apa kekurangan pastinya ada. yg buruk datangnya dari kita dan yg terbaik datangnya dari Allah Yg Maha Esa.

Hubungi Kami: 017-4306422 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments