Kenapa Kita Perlu Menerokai Pasaran Baru ?. Merlbourne .Austaralia.

Posing Atas Bangunan Tugu Peringatan ( Bandaraya Terancang ).



Byk Bergerak Naik Tram ( D Malaysia LRT )

Merayau Di St.Kedil .Kawasan Pelancungan Terkenal "di Penang (Bt Feringgi)"


Sewa Basikal Menjelajah Bandraya .


Bandaraya Terancang
Pengkaji Jalanan

Penghibur Jalanan Dkt Bandaraya Merlbourne (Sty TV CBS)
Bandaraya Melbourne Harbour


 Alkisah Pak Din di Merlbourne ..Australia 10hari .Melancung sambil menerokai pasaran di Australia dan hantar anak belajar 2 1/2 tahun Jurusan Arkitek di sana ...sebenarnya di Australia ramai orang Melayu dan China dan juga pelbagai bangsa2 lain yg telah berhijrah ke sini, datang dari pelusuk dunia mencari rezeki bekerja dan berniaga.

Mat salleh di sana sedang memperomosikan dan menggalakkan kita rakyat Malaysia ke sana berkerja dan berniaga. So Pak Din nampak peluang begini amat menarik sekali sbb produk kesihatan berasaskan sarang burung tiada. spt di pasaraya2 Coke dan 7elevent boleh dikatakan setiap hari TV Au. mempermosikan produk kesihatan . Bagaimana ?.nak pasarkan dan siapa nak pi sana ?...

Eeemm....Insha Allah anak pakdin akan membantu. Banyak rahsia2 tersirat dan data-data akan kita kumpul dan buat kajian .Akan kita bincangkan dlm mesyuarat Koperasi kita. Bayangkan sebotol air mineral di sana dijual pd harga 3Au. bersamaan Rm10. Kita ujudkan sykt di sana sbb pengimport barangan outlet kita. dan melalui ujian kelulusan pihak2 berkuasa. ada caranya.
 
Kita wujudkan pernigaan B2B dan B2 C ( dari stokis jv ) dalam perbincangan. Sasaran kita Merlbourne/Sydney n Gold Cost. Ramai pelajar2 kita pd musim cuti semester kerja kutip d ladang-ladang apple .....kesihan .?...Nape tak didedahkan yg menarik .Insallah berkat doa kita berjaya. sama-sama kita usahakan. Berita dari anak Pak Din di Au. melaui email dan chat setiap mlm byk membantu Pak Din dis ini.Sama-sama kita berdoa .kejayaan kita sbb ramai dah bina rumah burung nak jual tak tahu.... insha Allah kita wujud Gabungan Koperasi2 ..anak watan . thn depan.
 
Hubungi Kami: 017-4306422 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments