Apa Perancangan Kita Selepas Ini ?.... Bulan Puasa Bulan Mulia....

Apakah perancangan kita selepas ini Pak Din ?....begitulah persoalan yang ditimbulkan oleh ahli-ahli koperasi kita... YA perlukah kita bergerak seperti badut-badut yang  bergerak dibelakang topeng-topeng sandiwara menghiburkan ahli-ahli kita dengan gelak ketawa agar mereka terasa ceria di dalam dunia yang mencabar ini???
GERAI KECIL /PENAMPILAN BERMAKNA DI MANA /KEPADA YG BERMINAT?
Kita perlu terus berusaha menentukan perancangan kearah mana..  berdoa dan berkerja keras dengan perancangan yang lebih baik di bulan Puasa dan hari raya.. Kita bakal ke MAHA membawa produk kita di atas nama Koperasi Usahawan Layang-layang  Kedah Berhad. Dengan penampilan yang lebih baik .Hasil pengalaman kita di Pameran pameran bersiri dari Utara ke Bukit Jalil maka kita dapat merasakan citarasa Usahawan-usahawan Burung Di Malaysia. Kita akan membuat beberapa kejutan dengan beberapa Inovasi-Inovasi Terbaru Dipasara Yang Menguntungkan Koperasi nanti.

Ciptaan-ciptaan yang menggalak dan memajukan Industri Burung Walet. Di samping itu kita bercadang mengadakan Usaha Kerjasama (MOU) di antara pasaran Muslim di China dan Asia .Bakal kita adakan. Untuk pengetahuan umum Hari Koperasi Negara 13hb-5hb.semalamnya bertujuan  mengetengahkan Mesin Pencucuian sarang burung sebenarnya telah mendapat tempahan +ve dari 7 perwakilan Ajk dan Orang perseorangan yang benar-benar berminat untuk memiliki mesin ini. Jika di hitung jualan kontrak dianggarkan hampir 1/2juta .(Insha Allah). Eeem,...pertanda baik.Boot kecil 10' x 10' tapi amat memberi pengertian yang bermakna...Sebenarnya apa yang boeih kita lakukan ?.....MAHA dan CANTON INTERNATIONAL TRADE FAIR bakal menguji kita di akhir tahun2012.
 
Para BardutYang Turut Memeriahkan Gerai Koperasi Kita Yang DiAnggap Mengutarakan Konsep Inovasi Dalam Pembangunan . Kenapa ?...Siapa Mereka Sebenarnya ?.


Upin Dan Apin Turut Serta Berkunjung Ke Gerai Koperasi Kita Sebagai Penghargaan Perjuangan Kita Dalam Memajukan Industri Ini.

 Majlis Penutupan Hari Koperasi Negara Telah Berakhir Jam 6.00petang. Bersyukurlah Semua Berjalan Dengan Lancar. Memberi Pengalaman Pada Kita Mengenal Koperasi-koperasi Dan Orang Persorangan Yang Berjuang Sama Dalam Industri Burung Walet.Emm  ...? dari Borneo Bukan Sealiran Seagama..

Hubungi Kami: 017-4306422 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments