Masih Di Tapak Expo Seberang Perai, Pulau Pinang..sehingga 26 Jun 2012

Sejak awal pagi lagi tapak expo sudah dipenuhi oleh pelawat dan pengusaha.. Pagi ini perasmian expo telah dibuat oleh Yg DiPertua Negeri Pulau Pinang.. Pelbagai acara juga di adakan dan begitu ramai yang datang ke sini.... agaknya sama seperti acara tahunan yang kerapkali dianjurkan di Pulau Pinang sendiri pada bulan Disember...

Ramai yang datang berkunjung dan singgah di gerai Pak Din, bertanyakan tentang air sarang burung, pembinaan rumah burung yang baru dan ada juga yang datang  meminta nasihat tentang rumah burungnya yang sudah 2 tahun dibina tetapi masih tiada hasil... dibina oleh konsultan yang terkenal di Semenanjung tetapi kerapkali burung tidak memasuki rumah yang dibina..

Kesihan juga Pak Din mendengarnya...tetapi apa nak dibuat..  ada yang menipu dan tak kurang juga yang menipu.. Apabila kita bersikap jujur... orang menipu kita.. tak kira ianya konsultant rumah burung atau pemilik rumah burungnya..

Pada Pak Din semuanya sama sahaja.. MUNGKIN KITA TAK BOLEH TERLALU PERCAYA-KAN CAKAP DAN JANJI ORANG KAN?? PASTI kita tertipu.. Nak minta bantuan Pak Din boleh..khidmat nasihat adalah percuma tetapi jika diminta melihat rumahnya.. bayaran akan dikenakan... Insha Allah.
Hubungi Kami: 017-4306422 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments