JANJI DI TEPATI ... DI Kulim High-Tex..Moga Setiap Ceramah Memenafaatkan Kita....

Jam 3.00 petang...Mana orang nih???.......tak sampai lagi ker???? Penat Pak Din dok tunggu nak mula menjual..

Looor... banyaknya kerusi kosong...kerusi untuk dijual ker???? Mak Cik, Pak Cik dan adik-adik tak nak duduk ker??

Ramai penjual dari pembeli niH?.....Tenat Pak Din datang menjual di sini...hasilnya????? sendiri minumlah nampak gayanya....

COBAAAN....!!!!! Kesihan para penjual (termasuk Pak Din dan crew...) ingatkan ramai yang datang (war-warnya 50K) tetapi yang datang sudah dibekalkan dengan makanan/minuman dan datang dijemput dan dihantar balik... Pak Din dan penjual2 juga mendapat makan dan minum free.....tetapi hasil jualan.. uhhhhhhhhh uhhhhh mendukacitakan...pas tu kena bayar sewa tapak  RM60.00 pulak tu..

Sekarang musim ceramah ..di mana-mana sahaja kita nampak akan ada parti2 yang akan bertanding akan menjelajah seluruh negara.  apakah munafaat kita?....Janji Di Tepati / Hijau ke Puterajaya..pada Pak Din dan crew kita akan cuba untuk memperomosikan air sarang burung kita di mana-mana sahaja. Ingin tahu penerimaan masyarakat melayu sehingga kini?....Insha Allah. kita akan berjaya ..terutama usahawan rumah burung. Mungkin akan wujud Franchise Air Sarang Burung di setiap negeri. Pada Pak Din  mungkin wujud seceret resepi sarang burung berjenama yang standard....di pasaran Timur Tengah. Siapa sangka.. Alhamdulillah Koperasi kita telah selamat diwujudkan. Apakah misi kita?...ikutilah perkembangan wawasan kita di blog ini kearah Koperasi Maju 2020.

Hubungi Kami: 017-4306422 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com.

Comments