INDONESIA TELAH SELANGKAH MAJU KEHADAPAN MELINDUNGI INDUSTRI WALET


Berita baik untuk warga Indonesia yang terlibat dalam Industri walet. Bapak menterinya yang benar -benar bertanggungjawab telah melindungi usahawan walet yg bernilai berbilion ringgit. (400tan) bayangkan?..woo....lumayan sekali hasil kerajaan. Bagaimana dengan kita ?....siapalah yang bakal menolong kita kaum bumiputera ?..kita telah meminjam bank agro/ bergolok bergadai dengan impian untuk berjaya / sebagimana mereka di Indonesia...apakah kita pula akan beraleh angin kesana dengan mengexsport atau menyeludup ke Indonesia...wooo malunya Pak Din jika keadaan ini belaku kerana kita pun ada bapak menteri yang bertanggunjawab dan Jabatan Peneraju...yang aktif dan peka???. Plz....lakukan sesuatu dengan cepat....agar kita dapat bersaing dengan Indonesia secara sihat. Dulu orang seberang tumpang kita kini kita pula di mana mereka ???.......jika tak ada perubahan maka terpaksalah kita pikirkan untuk membuat perjanjian Agrowalet -Malindo Jv. 

Untung siapa pak?......hasil?..Jenama Indo.pula Walet..sama-sama lah kita fikirkan... Bagaimana .. Koperasi kita dah daftar di Alor Setar pun tapi dah masuk 2 bulan masih pending di SKM...Kuala Lumpur. Nasib kita le....Em...emm....marilah kita berpuasa dan berdoa agar orang-orang bertanggungjawab paham dan diberi pertunjuk semperna bulan Rajab yang mulia ini agar niat suci kita dimakbulkan.Amin..
Hubungi Kami: 012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments