HARAPAN KAMI SECEPAT MUNGKIN ADA PERUBAHAN.

Siapakah pemilik-pemilik 10 syarikat ini??? Adakah kaum Islam diberi peluang yang sama? Atau produk halal tetapi kaum bukan islam yang terpilih untuk mengeksportnya untuk penduduk China beragama islam di sana?

Harapan kami ada pihak yang berkenaan melakukan sesuatu agar Industri sarang burung ini nampak cerah di masa hadapan  kerana kami ingin bersaing di peringkat global sejajar dengan usaha kami ingin bersatu. Sejajar dengan ini kami menawarkan khidmat pergalaman kami pada pihak berkenaan sekiranya perlu.

Untuk pengetahuan umum Negara Indonesia telah maju setapak kehadapan kerana Bapak Menteri Indutri Pertanianya telah memeterai perjanjian dua hala dengan pihak berkuasa Negara China sejajar melindungi warga taninya yang menceburi Industri Perusahaan Burung Walet kini merupakan cecahan jualan berbilion ringgit baru-baru ini. (Berita Dari Koperasi Anak Bumi Tempatan Yang Diemailkan Pada Pakdin).

Apakah kita perlu juga tindakan sebegini ?......pasti ..siapa ...jika ingin hasil negara meningkat /bayaran cukai. Pakdin mengharapkan tiada apa-apa kepentingan dengan mengambil keuntungan daripada anak-anak usahawan bumi yang kini baru nak berjinak. Fikirkanlah....  lindungilah kami usahawan burung tempatan dahulu ...kemudian baru kita fikirkan soal-soal dan hal-hal lain.

Kerana merekalah maka kita disini !!.!..buat pilihan yang tepat dan terbaik untuk kepentingan masa hadapan Industri ini. Jom....hidupkan semangat pejuangan .Api-api semarak biar membakar ke Negeri China .Siapa kita ...
Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments