D Mana ZORRO Kita ?....Apa Erti Sebuah Perjuangan Pada Kita

Aku Berteriak/Menempik.. Kenapa ?.....Hai Kawan2 mari kita join perjuangan melepasi Industri  Sarang Burung D Negara Kita  Dari Dikongkong Agar Mempunyai Kebebasan Bersuara/Bergerak Untuk Export - Tidak Hanya Di Exploitasi Oleh Gulungan/Orang-orang Tertentu.

Fikiran ku Kusut Masai Kerana Harga Sarang Burung masih di Tahap  Paras Paling Rendah ...Banyak telah aku dan rakan -rakan perjuanganku melabur  jom kita bersatu ...

Jangan Tidur kawan .....Jom kita bergerak / Kearah Kerjayaan ...masih tidurkah lagi kaum bumiputera kita?. ayuh.sumbangkan tenaga dan usaha bersama kearah penyatuan rakan-rakan dalam insdutri ini.

Setiap titisan air sarang burung jangan dibiarkan jatuh ke bumi....
Apa yang belaku Pak Din...?....kenapa wajah2  jelek ini muncul..sebanarnya ini lah yg perlu kita fikirkan bersama kerana baru  baru ini telah wujud wajah2 jelek yang berlindung disebalik tindakan mereka yg ingin mengaut keuntungan dalam indutri ini dangan menggunakan pengaruh-pengaruh tertantu. Banyak prosidur2 dan kerenah " The Little Napolean". telah menyusahkan kita .Pada hal..2 tahun terdaulu tidak wujud ini semua. Tahukah anda dihari ini Kerajaan Indonesia telah berjaya menwujudkan kerjasama memudahkan pengexport sarang burung dinegaran mereka dan telah berjaya menyelamatkan berbillion ringgit /ruppiah....Kita disini siapa bakal menjadi ZORRO ?..... rasanya banyak akan terjadi penyeludupan kenegara jiran . kasihan usahawan kita.. harap  Pak Din  dapat sama-samala berkerjasama. Insha Alalah rezeki dari Allah berkat usaha kita berjaya juga

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments