Penghuni Lebuhraya Kuala Kangsar - Gerik.Perak./PRU13


Lebuhraya Kuala Kangsa ke Grik, Perak yang  kini baru  dibuka (masih muda usianya) namum tiada siapa tahu pra-sejarah nya dari zaman melayu batu kuno....dekat Lengggung .Hari ini telah begitu pantas mengubah wajah ....dengan eko pelancungan Tasik Raban ,dan pembangunan pekan2 baru dari bangunan kayu ke bangunan konkrit. 

Emm....disini juga terdapat 4 buah bangunan RBL yang dimiliki oleh kaum bukan bumi?.....kenapa?.....sumber reezki ekoalam siapa monopoli dahulu ?....pembalakan ?...rumah burung?....emmm Yang berhormat hanya lantang bersuara di Parliment ....silap siapa?...kenapa tak di beri pendedahan pada kaum bumiputera di sini?....banyak gua batu kan sumber rezeki. Pada Pakdin mungkin 1 hari Yg Berhormat akan terpikir untuk memajukan ekonomi orang melayu di sini sebab kesihan ramai yang masih di tahap lama sebagai penoreh getah dan buruh kelapa sawit di ladang-ladang. 

Mungkin Pak Din akan bertanding pada PRU13 ini kelak..sebagai ....????.... parti lambang burung layang-layang....HAHA Perjuangan, memamtapkan ekonomi orang Melayu di sini.... angan-angan Mat jenen... sejak mula menjadi pemencen..  hari ini....

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments