Kuasa Allah Mengatasi Segalanya....

Dalam perindustrian sarang burung layang-layang ini Kuasa Allah mengatasi segalanya. ..

jika kita sudah mengeluarkan banyak wang untuk membina sebuah rumah burung.. jangan kita bazirkan duit kita dengan tidak menjelaskan hutang yang sedikit kepada pembinanya. Sudah banyak contoh di sekeliling kita, rumah burung yang tuannya masih tidak menunaikan janjinya...rumah burungnya tidak mendatangkan hasil walau setahun lebih beroperasi..

Jika hutangnya tidak dihalalkan maka ianya tetap dikira hutang.. Semalam saudara kepada pemilik rumah ini telah menghubungi Pak Din mengatakan rumah saudaranya ini masih belum dimasuki/ditiduri burung... belaiu meminta Pak Din membantu... 

Mahu membantu bukan free...pekerja perlu dibayar, minyak perlu diisi.. masa yang dihabiskan...dan tenaga dan kepakaran...semuannya tidak dikeluarkan dengan percuma.. hutang yang masih ada belum dibayar..mahu ditambah lagi ??? nasihat pak Din.. bayarlah hutang-hutang yang ada..insha Allah, ALLAH yang makbulkan doa kita... kerana janjiNya  walau mati syahid pun jika hutang dengan manusia perlu dijelaskan dulu sebelum syahidnya diterima....JADI INGATLAH.....  Jangan takut untuk bayar sedikit... ..kelak akhirnya rugi yang lebih banyak.. 

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments