Kejayaan Bakal Menjadi Milik Ku......


Minggu lepas Pak Din bertemu semula dengan seorang teman yanng rumah burungnya Pak Din bantu bina...Teman itu amat gembira sekali.. usahanya sudah hampir menemui kejayaan.... Begitulah berita gembira yanng hendak disampaikan apabila beliau menalipon dan mendapat tahu PAk Din berada di sekitar rumahnya.... ALHAMDULLILAH.. begitulah Pak Din cuma tumpang gembira..

Bila ditanya dah berapa sarangyang ada di dalam rumahnya.....ermmmmm beliau menjawab... adalah...berpada dengan saiz rumah dan masa yang telah berlalu....syukurlah.. seingat Pak Din usianya belum lagi setahun...dan beliau kini merancang untuk membina sebuah lagi rumah burung di lokasi lain pula..Pak Din di bawa melawat lokasinya itu dan Alhamdullilah ianya tak kurang juga strategik lokasi tersebut..

Insha Allah akan Pak Din bantu dimana boleh... Beliau bakal menjadi pesara tidak lama lagi dan wang persaraannya itu bakal diguna sebahagiannya bagi membina rumah burung tersebut....

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments