Berita Gembira dari Pemiliknya....


RBL ini yang baru beroperasi pada awal bulan Februari yang lepas telah mula menunjukkan hasilnya.. pak Din menerima panggilan dari pemiliknya semalam... menyatakan begitu banyak burung yang keluar masuk ke dalam rumahnya... ALHAMDULLILAH!!!

Walaupun rumahnya hanya sekadar bersaiz 20'x30'x30' dan diperbuat dengan zinx yang disaluti sponge nipis dan beratapkan zinc yang sama..., berlantaikan tanah dan dalamannya yang hanya menggunakan bahan binaan "staging" (3 tingkat)....tetapi ianya tetap menunjukkan hasilnya...

Ini menunjukkan bukan rumah yang besar dan tersergam indah yang menjadi pilihan sang burung.. tetapi yang penting keadaan dalaman yang 'shahdu", tiada gangguan, keadaan yang tenang dan lokasinya yang amat baik sekali. Terletak di dalam kawasan perkampungan dan berhampiran hutan... dan sebagainya..

Pemilikya yang jujur, ikhlas dan sentiasa mendampingi Allah menjadi pemangkin utama bagi sesuatu kejayaan dalam usaha yang bakal ditempuhi... Insha Allah marilah kita sama-sama berdoa bagi kejayaan pemiliknya..

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments