Apa Dah Jadi Dengan RBL Ini???

Sudah disiapkan melebihi 6 bulan... burung sudah tidur?? Entahlah... Pemiliknya akan hanya memanggil Pak Din bila mana punya masalah seperti audio video terkena petir, ada yang tak kena, burung sudah berkurangan.... dan apa jua musibah... Pak Din hantarlah pekerja dengan harapan hutang akan dibayar.. kini tinggal RM5,000 yang masih belum dibayar.. Bukan sedikit kan??

Walau pun pemiliknya punya ladang sawit berkilo-kilo luasnya.. tetapi duiat yang hanya kecil jumlahnya bagi beliau tak juga dijelaskan.. Apalah salahnya jika semua dibayar tentunya dapat hidup dengan senang, tak payah menaruh apa-apa perasaan...yang tak tahu apa??? tetap yang pastinya tak nak Pak din ada keuntungan walau sedikit... Webmaster menyeru... fahamilah masalah orang berniaga..kalau tak dapat sedikit keuntungan untuk apa kita berniagakan? nak beramal jariah pun pastinya ada hadnya... Tidak ada didalam pejanjian mulut mahupun dikertas yang sekeping pak Din kena tunggu sehingga rumah dah mendapat hasil untuk semua bayaran dibuat?? Betul Tak??

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments