Pemasaran Sarang Burung Di China

Tadi disiarkan dalam TV3 tentang peluang perniagaan di Guangzhou, China, orang kita ramai yang memilih untuk tinggal di sana sehingga lebih dari 10 tahun mencari peluang-peluang perniagaan di sana.. Ramai yang berniaga pakaian, alatan letrik, peralatan hiasan rumah, mainan kanak-kanak dan lain-lain.

Pak Din juga terfikir alangkah bagusnya jika kita juga menceburi bidang perubatan cina.. menjual dan membeli sarang burung dan peralataaan untuk rumah burung..


Tentu ok kan?? peluang di sana terbuka luas...kita sering mendengar tentang keburukan di China kerana hanya yang buruk tentang komunisma ditonjolkan kepada kita... tetapi apabila berada di sana kelihatannya peluang untuk rakyat di sana adalah sama rata. Orang kita juga boleh berniaga di sana. Membuka kedai, membeli rumah, memiliki kereta dan sebagainya...

Orang-orang China amat menyukai apa jua jenis ubatan dari hidupan di dunia ini, dari sekecil-kecil binatang ke sebesar-besar binatang, semuanya menjadi makanan exotik bagi mereka yang dikatakan menjadi ubat untuk 'kuat", sihat, dan sebaginya... jadi Pak Din terfikir kenapa Pak Din juga tidak berbuat demikian?? Buka sebuah kedai menjual barang-barang dari Malaysia di sana? Pentingnya sarang burung..Kita pastikan  sarang-sarang kita punya kualiti yang baik..dan terjamin...ERMMMMM apa salahnya kita berangan dulukan?? mungkin satu hari kita dapat capainya... MUNGKIN SATU HARI PAK DIN DAN ISTERI MENETAP DI SANA?? LEBIH BANYAK UNTUNGNYA BERNIAGA SARANG BURUNG DARI MEMBINA RUMAH BURUNGKAN??

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments