Muar Bandar Bersejarah- Rezeki Buat Bakal Pesara






Emm..setelah 2 tahun mengkaji dan menimba ilmu dari kawan-kawan/internet dan berkursus bersiri-siri.....akhirnya impian saya bagi mendirikan sebuah rumah burung kini hampir kesampaian. Inilah bekalan saya untuk menghadapi persaraan saya pada tahun ini  2012.....disamping membanyakkan amalan saya pada yg Maha Wajib.. Saya berharap Jan 2012 akan saya hadapi bersama sebagai usahawan " Walet Johor Bumiputera"....Marilah kita sama-sama berdoa agar kerjayaan akan kita ukir bersama. Tidak sekadar untuk hari ini dan esok......nun...pada jenerasi kita yg bergelar anak dan cucu.. Kata-kata yg diucapkan oleh pemilik rbl ini pada Pak Din....sambil bergurau kami makan. Atuk/Wan ..( kata cucu-cucu) rupanya dah maju selangkah kehadapan meninggal pada pewaris2 untuk mengejar reezki....

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..