Kemana Arah Industri Walet Bumiputera Kita - 2012



Tahun 2012 ..kita mulakan dengan doa selamat pada Yang Maha Esa kerana dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki agar kita dapat berjumpa dan dmurahkan rezeki dalam menghadapi liku-liku hidup  yang bakal lebih mencabar. Apakah perancangan kita?....sejauh mana?...bagaimana untuk menambahbaikkan ...perusahaan ini.  Sejauh atau setinggi mana cita-cita kita untuk terus berusaha. Pak Din berharap perancangan kita untuk terus maju dengan berusaha ...akan dapat kita kongsi bersama.

Eemm...Pak Din berharap kita sama-sama memberi sokongan untuk terus majukan industri ini. Pada Pak Din 2012 adalah  tahun mencabar sebab Pak Din akan membuka laluan pasaran sarang burung ini ke Negeri China / Taiwan /Jepun & Hongkong. 

Hubungi Kami: 0163280951 @ atau 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..(Talian 0134861990 ditutup buat sementara kerana terdapat gangguan  dari beberapa orang yang masih berhutang dengan Pak Din kini menuntut untuk berhutang dengan Pak Din pula ..gangguan sehingga ketahap "harasement")