Gaji SBPA Ditangguh Hingga Tak Tahu Bila....

Alhamdullilah semalam berita penangguhan ini dihantar melalui email kepada webmaster... memberi sedikit kelegaan tentang ketidak adilan sistem itu yang hanya mementingkan pihak atasan.. Gaji mereka dinaikkan sehingga berlipat ganda sementara kita yang dibawah hanya seciput sahaja yang bakal diterima..tetapi barangan sudah mula naik...adusssss...bagi kita yang makan gaji...tapi apa pula nasibnya yang dikampung, pendapatan yang tak menentu???

Bila anda dijalanan lihatlah sahaja pak polisi yang masih menyorok-nyorok dibelakang tiang menembak rakyat yang memandu laju untuk pelbagai urusan.. sekali tembak RM300.00. kalau setiap hari kena memandu dijalan macam pak din nih? nak kesana kesini cari rezeki?? sedangkan gaji yang naik berapa? ada yang tak sampai RM15.00 tak adilkan?  tadi dalam berita ada ditanya berapa ramai antara kita yang kena bayar cukai pendapatan...katanya hanya cuma 1 juta dari 25 juta penduduk...ermmm tapi semua kena bayar pelbagai cukai kan? beli saja barangan dapur katakan.cukainya sudah ada dikenakan kan? bercakap telefon sahaja sudah kena 6% ...ermmmmm 

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments