Alhamdullilah...Kini Kesabaran Ku Mendapat Balasannya...

Rumah ini telah siap dibina pada tahun lepas. Berukuran hanya 20'x18'x3 tingkat ianyatidak menghalang burung-burung yang diundang daripada masuk dan tidur di dalamnya.... Syukur Alhamdullialh!!

Pemiliknya suami isteri baru sahaja balik dari menunaikan haji pada musim yang lepas. Doa demi doa dipohon bagi rezeki mereka ditambah dan usaha mereka dijayakan...

Kini alhamdullilah, sudah menunjukkan hasilnya. Webmaster telah mengunjungi rumah ini pada pertengahan bulan ini dan mendapati lebih dari 40 tompokan najis di dalamnya... Insha Allah dalam masa terdekat burunrgnya bakal bersarang..

Apa yang perlu dibuat sekarang ialah membuat dan menjaga management dalaman rumahnya supaya sentiasa mematuhi kehendak burung..tiada musuh dii dalamnya, suhu yang betul dan humiditi yang mencapai tahap yang diperlukan oleh burung.

yang paling penting jaga supaya burung hantu tidak memasukinya dan menakutkan sang burung layang-layang dan lipas dan cicak tidak masuk dan menetap didalamy akerana habis kelak sarang-sarang yang baru dibina dimakannya..

Hubungi Kami: 016-3280951/012-4370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments