Tuah Si Burung ...


Mana ada orang berasa begitu seronok apabila melihat najis? biasanya orang akan meradang apabila melihat najis di dalam rumah merekakan?  menyumpah pun ada.. kadang-kadang PERHILITAN menerima aduan dari orang ramai memohon bantuan bagi mengahalu burung-burung ini dari dalam rumah mereka..

Tetapi berlainan dengan najis si burung ini...bukan main gembira lagi pemilik rumah ini dengan kehadiran najis burung, lagi banyak lagi suka... kerana ia menandakan usahanya sudah mula berhasil... belum lagi bersarang.. cuma najis.. tetapi syukurnya pada Allah tak terhingga..Ramai yang bertanya apabila telah punya najis, bila pula sarang akan di bina.. ambil masa berapa lama... itu agak sukar bagi Pak Din untuk menjawabnya.. kerana kenalah tanya pada si burung..bila kome nak bersarang??

Tetapi insha Allah apabila mereka sudah mula tidur bermakna mereka sudah ada pasangan.. oleh kerana mereka adalah pasangan muda..ambil masa sedikit untuk mereka mula bersaramg..tetapi insha Allah akan tiba masanya tu...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments