Kesilapan Tak Di Duga---- Pembinaan Terpaksa Di Tangguhkan

Sebuah pekan kecil yang pesat membangun yang terletak di utara negeri Perlis amat terkenal dikalangan orang ramai. Jika ke Langkawi atau ke selatan Kedah, ramai yang tidak lupa mengambil peluang membeli belah di sini. Walaupun Pak Din tinggal di utara Semenanjung ini, tak banyak yang menarik Pak Din kesini. Kurang berminat dengan barangan yang dijual di sini sebab kebanyakkannya barangan adalah di import dari Thailand. Tau tau sajalah jika barangan dari sana. tak boleh dipasti ketulinannya...Wallahualam.

Semalam Pak Din kesana atas jemputan pihak-pihak tertentu bagi melihat lokasi baru pembinaan rumah burung di sini.. Dalam perjalanan Pak Din terpandang sebuah RBL yang dalam pembinaan. 

Mengikut teman baru Pak Din seorang lawyer rumh burung ini terpaksa dihentikan pembinaannya disebabkan tidak memenuhi kriteria yang ditetapkan PBT di sini.. entahlah. Bangunan yang ditambah tingkatnya untuk rumah burung.. terlalu janggal kelihatannya di sini mungkin, merosakkan pandangan pelancung yang berkunjung di sini.. Maklumlah ini adalah tempat membeli belah yang sibuk setiap hari terutamanya di hujung minggu dan juga sebelum hari perayaan..

 Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments