Kami Perlu Panduan Dan Tunjuk Ajar ......Ingin Berusaha



Bangunan RBL ini terletak di Tebing Sg.Pahang (Jerantut). Pemiliknya seorang Ustaz yang berwawasan dan sedang berusaha dan mengharapkan kejayaan dikecapi bila ?...berserah pada Yang Maha Esa. Apa salah kami Pak Din?......kami berminat tetapi?.....tiada pembimbing tetapi hanya mengharapkan pengalaman tukang-tukang indonesia.. 

Syabas Ustaz sekurangya telah berusaha... Cuma Ustaz perlu buat pintu masuk baru menghala ke Sg. Pahang...terus dari dinding Di sana banyak burung kerapkali bermain air dan ada hutan paya/kelapa sawit bukan menghala ke Kampong. Kadang-kadang monkey house yang kecil sebegini menghalang burung  masuk dengan selesa.. 

Ustaz juga  perlu pasang zink sekeliling bagi mengelak musah seperti. biawak/tikus/ular dan lain2 memanjat bangunan RBLnya.. Bagaimana dengan suara pemanggil Pak Din?...emm.....gunakan suara ke2 di   pintu masuk baru. Walaupun baru beroperasi telah ada najis 6 tompok. Bersyukurlah...berkat ustaz berdoa dan mendekati Allah. Insha Allah Ustaz bakal berjaya. (size rumah 20' x 40). Di Kampong ini bakal punya  2 buah RBL telah didirikan termasuk 1 dari Pak Din.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments