Anda Tahu Bangunan Apakah ini?? Tentunya Rumah Burungkan?


Semasa melalui jalan dari Mersing ke Endau, terkejut juga melihat begini banak bangunan sederet yang di bina jauh ke pendalaman, hampir ke tepi hutan belukar. Lokasi yang menarik dan berpotensi jika hanya sebuah dua rumah burung yang dibina, tetapi dengan 11-12 atau lebih di bina dan dirancang untuk dibina....mungkin untuk dijual kepada yang berminat...ermmmm bilakah kesemuanya akan mendapat pulangan bagi modal yang dikeluarkan.

Juga masalah juga bagi sang burung memilih mana satu rumah yang akan dimasuki?? Alangkah elok jika dibaut penyelidikan terlebih dulu tentang populasi burung di sini? berpa banyak yang ada? bolehkah semua rumah ini berkongsi jumlah burung yang ada? Berapa lama jumlah burung yang ada dapat membiak dan memenuhi cita rasa dan impian pemilik rumah burung ini? Nasihat Pak Din dengan harga yang agak lumayan juga ini...bukan lumayan pada pembeli tetapi pada pembinanya dan penjualnya..pikir-pikirkan lah sebelum membeli.. Jika dengan kos RM300K dan ke atas..bolehkah kita membeli tanah di pendalaman dan membina rumah yang "solo" tanpa "gangguan" dari rumah-rumah lain?

FIKIR-FIKIRLKAN LAH BAGI YANG BERNIAT UNTUK MEMBELI.. BUKAN RUGI TETAPI MASA YANG BAKAL DIAMBIL UNTUK MEMENUHI RUANGAN DI DALAM RUMAH INIKELAK.. SEPULUH YAHUN? 20 TAHUN ATAU BUKAN DI DALAM HAYAT KITA...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments