Alhamdullilah....Satu Lagi RBL kini Beroperasi..


Dua minggu lepas RBL ini telah pun disiapkan dan percubaan pelancarannya sudah pun dibuat. Alhamdullilah sudah ramai burung yang keluar masuk.. Burung dah tidur ke belum..tak pastilah Pak Din sebab dah banyak hari tak kesana... maklumlah rezeki perlu dicari di mana-mana. Kini rumah baru sedang dibina di Bukit Besi (Terengganu) dan lokasi baru di Keluang..Johor.

Alhamdullilah walau ramai yang memungkiri janji-janji mereka dengan Pak Din tetapi rezeki Pak Din tetap ada ...tetapi kenalah berkerja keras mencarinya..Mungkin ini sebab Pak Din tak sedikit pun berniat menipu amanah teman yang meminta bantuan.. kebanyakkan rumah burung yang dibina dimasuki burung..tetapi untuk burung tidur dan bersarang didalamnya bergantunglah pula kepada pemiliknya. Keikhlasan dan kejujuran perlu di samping semua doa-doa yang disarankan untuk dibuat sendiri..Yang itu tak dapek Pak Din nak tolong....hehehe

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments