Sudah Tidurkah Burung-burung Ini Di Rumah Ku??

Baru beroperasi di awal Ramadhan lepas, rumah ini sudah dikatakan dihuni oleh siburung yang diharapkan?? Benarkah?? Hanya pemiliknya yang lebih arif.. Mengikut pekerja Pak Din yang membantu membina rumah ini,  burung sudah pun menginap di dalamnya bila mereka melawatnya beberapa hari lepas?? Benarkah?? Entahlah. Pak Din belum berkesempatan lagi melihat bukti-buktinya.. 

Tetapi jika betul..ALHAMDULLILAH berkat doa dan azam pemiliknya.. berhasil juga impiannya.. Mengikut cerita pemiliknya menyatakan akan membina sebuah rumah burung lagi berhampiran atau bersebelahan dengan "connecting door" dengan saiz yang lebih besar dan tingkat yang lebih tinggi.. Insha Allah Allah bersama orang-orang yang berusaha dan berazam untuk berjaya..

Pak Din hanya tumpang bergembira dan bersyukur.. akan ada pengusaha industri ini dari kalangan kaum kita yang satu hari kelak berjaya menjadi jutawan industri ini.. INSHA ALLAH

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments