RBL Serdang Sudah Hampir Siap dan Sudah mula Beroperasi



RBL berukuran 20'x20'x2 tingkat yang terletak di Serdang dan milik seorang pegawai di Gurun, Kedah.. kini bakal menarik nafas lega kerana impian beliau setelah sekian lama akan menjadi kenyataan. Dengan pinjaman sedikit wang tambahan rumah kecil molek ini sudah mula beroperasi kerana burung tidak meminta untuk mendiami sebuah rumah yang besar. Sebagai permulaan sudah cukup rumah sebesar ini dan apabila sudah membuahkan hasil kelak boleh dengan hasil yang ada membina extension bagi rumah itu...

Pada seminggu dua yang lepas rumah ini telah dibunyikan. Walaupun masih banyak yang berkurangan.. maklumlah janji yang dimeterai belum ditunaikan sepenuhnya, burung sudah mula keluar masuk dan mengikut lapuran dari pekerja Pak Din semalam, sudah ada yang tidur di dalamnya.. beberapa tompokan najis sudah kelihatan.. Harapan Pak Din janji yang dibuat ditunaikan.. Sebagai sesama islam..Pak Din hanya berpegang pada janji..

 Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments