RBL Baru Di Serdang, Kedah

Selepas beberapa bulan menunggu RBLnya dimulakan, seorang pegawai NAZA kini boleh menarik nafas lega bila impiannya kini sudah menampakkan kejayaan.. Cuma bahagian bumbung dan atap serta bahagian hiasan dalaman saja lagi yang belum disiapkan.. Insha Allah dalam masa terdekat (mungkin sebelum Hari Raya Puasa) ianya boleh dilancarkan..
Masalahnya sekarang cuma isu air dan letrik.  Kebiasaannya ini bakal mengambil masa yang lama untuk diselesaikan. Pihak TNB kerap kali menjadi penghalang bagi mempercepatkan kerja-kerja pembinaan. Dalam pengalaman Pak Din ada RBL yang mengambil masa sehingga 6 bulan sebelum semuanya selesai.. Itu pun kemudiannya punya masalah lagi kerana penggunaan "fuse"  yang terlalu kecil 15 AMP?? yang menyebabkan peralatan selalu terbakar..

Diharapkan perkara yang sama tidak berulang... mungkinkah perlu ada sogokkan kepada "THE LITTLE NAPOLIANS" baru kerja-kerja dapat dipercepatkan? ENTAHLAH.. kita terpaksa bayar dengan harga yang tinggi.. masih perlukah itu semua diperlukan lagi??

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments