Kandang Kambing Ku Jadikan Rumah Burung...



Setelah industri kambing yang memakan belanja ratusan ribu ringgit bagi memulakannya menjadi "malap" Tuan Haji pemilik RBL ini telah berputus asa dan sebahagian besar dari kambingnya dijual dengan harga yang merugikan. Sejak 8 bulan dulu rumah kambingnya telah diubahsuai menjadi rumah burung dengan saiz 180'x15'x1 tingkat. Tetapi malangnya penceburannya ini juga menemui kegagalan setelah rumah burung yang dibuat tidak dimasuki burung. 

Minggu lepas Pak Din dipertemukan dengan beliau oleh seorang che gu.. Setelah beliau menceritakan masalah rumah beliau Pak Din berjanji untuk membantu. Hari Isnin lepas Pak Din dan crew telah pergi melihat rumah beliau...Apa yang Pak Din dapati ialah sistem audionya tidak berbunyi dan suaranya tidak bersesuaian.

Jadi apa yang Pak Din buat ialah menanmah speaker dan twitternya, menukar suara pemanggilnya dan menambah humidifier. Alhamdullilah apabila semuanya telah siap dan audio dibunyikan banyaklah burung mula masuk keluar kedalamnya.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments