Jejak Seorang Pendidik Yang Berwawasan- Usahawan Anak Johor.- Burung Terbang Jauh Kembali Ke Sarang.



Pemilik rumah ini adalah seorang pendidik ditempatnya di Tongkang Pecah.. Beliau mempunyai wawasan menjadi seorang usahawan sarang burung layang-layang seperti abangnya yang tinggal di Sarawak. Yang sudah punya sebuah rumah burung yang berjaya.. mendapat hampir 3-5kilo..hasil jualan sarang bagi setiap kutipan. 

Begitulah lumrah alam..setiap kerayan perlu ada jalan2 berduri..pengorbanan dan liku2 risiko. Kini Pak Din dan crew telah berada di Johor (kali k2-  Negeri  kelahiran sanak saudara dan dato monyang Pak Din.)...apa boleh buat telah tertulis rezki Pak Din di Utara. hampir 40 tahun di sini..kini bagaikan gagak pulang ke gagang..???

.Burung terbang jauh akhirnya kembali ke sarang. Begitu juga Pak Din .RBL ini dibiayai dari Agro..Tech..Bank.(size 20' x 60'x 3 tingkat) Harga rundingan?....payment ?..  Lokasi amat menarik sekali di Tongkang Pecah ,Johor ini . Bijak dan tepat pemilihannya kerana di sisi ada kolam takungan air JPS yg terbesar di Johor. setiap masa ada burung bermain dan mencari makan. begitu juga burung 2 lain .Bersyukur...anugerah Tuhan .Kita hanya berusaha ...Inshallah akan kita ukirakan nama dan sejarah kejayaan di Tongkang Pecah, Batu Pahat. Johor. Jika nak melabur besar....cari yang kurang risiko?...biar berbaloi

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments