Dengan Warna Hijau Pucuk Pisang, RBL Ini Nampak Cantek Sekali


Gambar sebenar RBL ini amat menarik sekali.. Ada didalam handphone..belum dapat dimuatkan.. Tetapi dengan usaha Pemilik rumah ini (Bukan lagi muda) rumah ini telah diwarnakan dengan warna hijau pucuk pisang.. Orang tua jangan disangka tak mampu melakukannya sendiri.. Keseluruhan rumah ini sudah siap dicatkan...terpegun Pak Din apabila sampai disini pagi semalam..

Setelah seminggu Pak Din berjanji untuk membuat persiapan akhir bagi rumah ini berbunyi..Alhamdullilah semalam ianya sudah dapat disiapkan dan bunyi pemanggil untuk burung telah dapat dibuat. Bersama Pak Cik , pemilik rumah ini kami membuat pemilihan bunyi yang bersesuai.. dari tengahhari hinggalah kepetang..barulah bunyi yang sesuai dapat dipadankan bagi rumah ini.. Alhamdullilah dalam masa penyesuaian bunyi..5-6 ekor sudah  mula masuk dan singgah sekejap didalamnya.. sehingga beberapa minit ia kelihatan berada di dalam rumah.. mungkin kesejuka di dalamnya membuatkan mereka berehat sementara di dalamnya.. Diluar cuaca amat panas terik..

Sama-samalah kita berdoa ia bakal membawa kejayaan buat Pak Cik yang berwawasan tinggi ini.. 

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments