Alhamdullilah pameran yang serba berkurangan ini mampu menarik minat penduduk di sini...Anda Bagaimana?? Call Pak Din jika ingin dibantu??.

Menunggu lawatan ke Pameran dimulakan-memikirkan adakah orang-orang kampung disini yang akan berminat??

Alhamdullilah ramai juga yang datang bertanyakan tentang industri ini- Pak Din sibuk menceritakan tentang  pembinaan rumah burung yang dipancarkan ke TV yang disediakan

Alhamdullilah ramai yang menunjukkan minat, bertanyakan itu dan ini..pak Din dan isteri mengedarkan fliers untuk bacaan dan panduan bagi yang berminat..Mungkin boleh dibaca apabila pulang kerumah dan berfikir..mampukah aku menceburinya??

Alhamdullialh kedua pengunjung ini amat berminat sekali...juga adik kecil ini.. entah apa yang difikirkan mendengar orang tua-tua bersoal jawab.....???

Alhamdullilah setelah pulang dari pameran PPK Seberang Perak pada akhir Jun dulu, seorang pendidik telah menghubungi Pak Din bagi membina RBL mertuanya yang sudah setahun mencari kontraktor bagi menyampaikan cita-citanya memiliki sebuah rumah burung untuk tinggalan anak-anak dan cucu-cucu belaiu. Dan dengarnya kini lebih ramai yang berminat membinanya di kawasan yang sama...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments