RBL Jerantut Telah DiLancarkan Pada Hari Ini..

RBL ini telah dibunyikan hari ini..dan ianya telah mengundang begitu banyak  burung yang masuk kedalamnya. Tetapi seperti baisanya mereka akan keluar masuk sehinggalah mereka merasa selesa di dalamnya maka di masa itu barulah mereka akan tidur didalamnya dan seterusnay bersarang..Terletak di tepi Sungai Pahang ianya "tersergam" dan tersedia untuk dimasuki..

Kalau Tuan Rumahnya tak sabar-sabar menanti-nanti hari bagi panggilan  sang burung, Pak Din juga demikian.. tak sabar menunggu segalanya disiapkan supaya Pak Din dan "the crews" dapat berpindah ketempat lain..

Dengan kos yang telah dikeluarkan bagi menyiapkannya Pak Din memerlukan keseluruhan ongkos  bagi berpindah ketempat seterusnya.. Insha Allah janji tuannya segalanya akan diselesaikan pada hari ini...

Milik seorang "berada" di kawasannya.. rumah ini sudah menjadi tarikan kepada orang ramai yang datang berkunjung termasuk beberapa orang Che Gu di sini.. masing-masing menyatakan minat untuk sama-sama menceburi bidang ini.. Alhamdullilah Pak Din bersyukur akan adanya kesedaran tersebut..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments