Perwira Burung Bakal Dilahirkan .Aku Sedang Berkursus Peralihan.....


Alhamdulillah.....bersyukur kehadrat Illahi....setelah 6 bulan aku dan bapaku berhempas pulas untuk mendapatkan pinjaman daripada bank..akhirnya impian kami menjadi kenyataan. Anak jati Telu  kejayaan dan menempah kejayaan dalam hidup..... Dalam menjayakan projek ini kami hampir  gagal setelah ramai orang-orang kampongku membantah dan menghalang untuk memberi kami laluan.  Macam-macam halangan diberikan.. katanya akan rosak jalan... sampai minta pampasan pulak tu... macamlah jalan itu tok penghulu yang punya.. bukankah ia dibina oleh KKLW untuk kegunaan semua penduduk kampung.. Aku dilahirkan di sini tapi hak ku di.......??? Beginikah layanan kepada sesama bangsa Melayu yang ingin maju?????

Tapi alhamdullilah rupanya bapaku ada juga pengaruhnya dengan toleransi dan keimanan menghadapi kerenah orang kampong ku. Kini kami hampir berjaya.......bersyukur..sudah hampir 90% siap. Minggu depan sebelum menyambut 1 Ramadan RBL kami bakal dilancarkan. TQ Pakdin....dan crew2....ERMMMM tak der pun jalan rosak...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments