Sebuah RBL Di Tanjung Piandang Dalam Pembinaan..


Sebuah lagi RBL sedang dalam pembinaan di Tanjung Piandang. Lokasinya di Daerah Krian, utara Perak. Merupakan sebuah lokasi yang amat menarik sekali. Pada hari persiapan tapaknya sahaja ketika waktu lewat petang, begitu banyak sekali burung yang datang berlegar di atas lokasi pembinaan ini.. Alhamdullilah RBL ini juga bakal mencipta sejarah tersendiri, kaum bumi kita yang mula menaruh minat dalam industri ini.. Ramai-ramai peminatnya juga disini adalah seorang pendidik juga..

Dengan saiz rumah 20'x30'x 3 tingkat, pembinaannya semuanya daripada concrete..Dengan lima orang pekerja, mereka berlumba menyiapkan RBL ini..Insha Allah sebelum bulan Ramadhan menjelang... ianya bakal dilancarkan Insha Allah... 

Walaupun ramai yang masih berhutang dengan Pak Din, rezeki masih datang mencurah.. begitulah lumrah Alam jika kita ikhlas membantu..akan ada rezeki lain yang mendatang.. Pak Din masih sabar menunggu..moga Allah membuka hati orang-orang yang berhutang...dengan Pak Din.. untuk membayarnya.. atau balasan dari NYA mungkin dibalas..pada yang memungkiri janji-janjinya..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments