Pengumuman...

Pak Din akan menjalankan usaha membina RBL ini secara sepenuh masa dalam masa yang terdekat... dan Pak Din juga akan mula menjelajah ke segenap pelusuk negera termasuk Sabah dan Sarawak.. untuk menganjurkan kursus-kursus pengenalan kepada industri sarang burung layang-layang ini dan potensi pembinaan RBL di tempat Anda.. Peserta juga akan dibekalkan dengan kertas cadangan bagi memohon pinjaman di bank-bank pertanian di tempat anda..jika perlu... dan sijil penyertaan juga akan diberi kepada peserta di akhir kursus atau akan diposkan..

Sesiapa yang berminat mengikuti kursus ini boleh menghubungi Pak Din pada no.. 0196224855 (sms) serta e-mail di bawah. Lokasi kursus akan bergantung kepada permintaan. terbanyak. Kos yang minima akan dikenakan kepada peserta yang berminat. SMS nama, lokasi, ic no dan jumlah peserta (jika lebih dari seorang). Kursus dicadangkan diadakan pada hari Sabtu/Ahad, Terima Kasih.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments