Jom Kita Mendaftar Menjadi Ahli Koperasi.. Kini sudah ada 6 orang... Anda Bila Lagi??


Pak Din menerima cadangan dari ramai kawan-kawan yang meminta Kita mewujudkan sebuah koperasi yang berwawasan bagi membantu kawan-kawan yang diluar sana yang memerlukan bantuan... dan sentiasa berkerjasama antara satu sama lain. Ada yang bersedia membantu dan bersedia menajdi AJK yang berkalibar   dalam koperasi yang bakal ditubhkan ini..

Jadi jom kita sama-sama bergerak ke arah itu.. Koperasi ini akan kita buka untuk sesiapa yang sudah punya rumah burung, yang belum, yang sedang mengumpul wang untuk membina atau sesiapa sahaja yang ikhlas bersama.. Berikan maklumat berikut kepada Pak Din untuk dikumpul untuk pendaftaran koperasi dan kemudian sama-sama kita berjumpa pada tarikh dan masa yang bakal ditetapkan untuk mesyuarat agung supaya perlantikan ahli JK, pengerusi, bendahari, setiausaha dapat dilantik secara pilihan bersama...

Pak Din doakan ianya bakal berjaya... Maklumat dibawah boleh disalurkan kepada e-mail Pak Din jika ada sambutan yang mencukupi..kita usahakan untuk menyediakan borang yang bersesuaian kelak.. dan selepas ini bolehlah kita sediakan borang online untuk sesiapa yang berminat mendaftar..secara online..


KOPERAS INDUSTRI SARANG BURUNG LAYANG-LAYANG, MALAYSIA (nama sementara)

Borang ini hendaklah diisi oleh pemohon yang berminat menjadi Ahli KOPERAS INDUSTRI SARANG BURUNG LAYANG-LAYANG, MALAYSIA


NAMA SEPERTI DALAM MYKAD (HURUF BESAR)
NO. KAD PENGENALAN BARU
JANTINA
ALAMAT TEMPAT TINGGAL
NO. TELEFON/FAX/MOBILE
E-MAIL
MAKLUMAT TAMBAHAN
(BERKAITAN PEMILIKAN RUMAH BURUNG LAYANG-LAYANG JIKA ADA)

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

Unknown said…
TQ.. sudah ada 2 teman yang menghantar nama...dialu-alukan yang lain-lain juga